Rabu, 2 November 2011

Jualan Secara Dropship : Jam Tangan Silikon

Salam semua pengunjung,
         Saya mula mengadakan tambahan perkhidmatan iaitu jualan secara dropship dimana anda pesan barang, saya akan order dan kilang atau pembekal akan menghantar barang tersebut kepada anda. Jualan dropship ini bermula November 2011 dan penghantaran akan mengambil masa 2-3 minggu. Jam tangan silikon ni akan dijual mengikut pakej dibawah. Caj penghantaran adalah PERCUMA. Bayaran permulaan adalah 60% daripada harga pakej dan bayaran akhir hendaklah dibuat apabila saya telah membuat pesanan. Jika bayaran akhir tidak dibayar, saya tidak akan proceed kepada pembayaran kepada kilang atau pembekal. Penghantaran menggunakan EMS.

PAKEJ A.
Jumlah unit pesanan : 1000 unit.
Harga : RM3000
Harga seunit : RM3.00 seunit
Bayaran permulaan : RM1800 (60%)

PAKEJ B.
Jumlah unit pesanan : 500 unit.
Harga : RM1600
Harga seunit : RM3.20 seunit
Bayaran permulaan : RM960 (60%)

PAKEJ C.

Jumlah unit pesanan : 300 unit.
Harga : RM990
Harga seunit : RM3.30 seunit
Bayaran permulaan : RM594 (60%)


PAKEJ D.
Jumlah unit pesanan : 150 unit.
Harga : RM510
Harga seunit : RM3.40 seunit
Bayaran permulaan : RM306 (60%)

PAKEJ E
Jumlah unit pesanan : 100 unit.
Harga : RM350
Harga seunit : RM3.50 seunit
Bayaran permulaan : RM210 (60%)

POS adalah PERCUMA. Koleksi warna boleh dipilih dan jika tiada, pembekal akan memilih warna terdekat.
Sila msg saya bagi mempercepatkan pengurusan pesanan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dijemput untuk komen di sini. Terima kasih.