Jumaat, 11 November 2011

JAM SILIKON ION - TAHUKAH ANDA???

Apa yang anda tahu mengenai jam silikon??? Jam silikon ion terdiri dari dua jenis iaitu jenis 1 atm dan 3 atm. Apa maksud jam silikon ini??? Maksudnya kalis air 1 atm dan kalis air 3 atm.

Satu lagi jam silikon ini diperbuat dari getah silikon yang elastik dan kenyal serta tahan dari pelbagai cuaca. Jam silikon ini diperbuat dalam pelbagai saiz iaitu kecil (diameter 14cm dan 15cm), sederhana diameter 17cm dan besar iaitu 18cm dan 19cm. Bagaimanapun, watch outlet hanya menjual jam silikon bersaiz sederhana iaitu 17cm.

Jam silikon ini pula dibuat pelbagai warna seperti hitam, putih, kelabu, jernih, merah, merah muda, pink, ungu, ungu muda, hijau, hijau muda, biru, biru muda, kuning, kuning muda, oren, oren muda dan banyak lagi warna yang dikeluarkan bagi memenuhi citarasa masyarakat.
Jam silikon yang terbaru diterima stok adalah pada 10 November 2011. Jam silikon yang diterima ialah jenis sederhana dan warna terdiri 50 unit hitam, 50 unit putih, 20 unit biru tua, 15 unit merah dan 15 unit pink. Warna lain bagi jam silikon akan dipesan tidak lama lagi dan jika ada permintaan.


 

Apa maksud jam silikon ION?  
Maksudnya jam silikon ion
- memancarkan ion negatif (anion) di lebih dari 1900ions per cc
- memancarkan infra merah jauh di lebih dari 90% efisiensi
- membantu menstabilkan arus listrik dalam tubuh anda, jadi selain modelnya yang unik dan lucu, jam ini jg dapat menjaga kesihatan anda

4 ulasan:

  1. Asslm.. sy berminat nk beli jam ini. tp saiz pergelangan tangan sy lbh kurg 19cm. mcmane blh sy dptkan jam tersebut dgn saiz 19cm?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam...Buat masa ni saya belum order untuk jam saiz 19cm. Boleh tinggalkan nmbr telefon atau boleh sms nama bro dan area mane? Nanti dah dapat jam, sy akan contact bro.

      Padam
  2. salam... berapa harga jam ni? info at nilza_kecik@yahoo.com
    TQ

    BalasPadam

Dijemput untuk komen di sini. Terima kasih.